spenat före chips

Hello bloggen!
 
Idag har släkten varit här och firat min syster som fyllde år i fredags. Vilket innebär bullar kakor och tårta, okej jag ska vara ärlig, jag är inte så stort fan av det. Kakor bullar och Tårta alltså. Mår mest illa av allt sött och önskar att jag hade haft en sallad framför mig istället. Det är inte för att jag inte vill bli tjock eller nått sånt, bryr mig egentligen inte så mycket om det. Men för mycket sött blir man inte glad av, inte jag i alla fall. Många som inte håller med mig. Men sån är jag, Vad tycker ni ? 
 
 
Här är en sallad jag åt i fredags , det är riktigt gott! Antar att jag får känna mig lyckligt lottad som älskar nyttigmat och inte tvärtom. Detgs ju att man får snygg kropp av nyttig mat "höhö".
   
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Josäfin Andersson

åh vad gott med räksallad!

2013-11-06 @ 09:51:28
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0